Lush sugar scrub - recenzija

nedjelja, srpnja 10, 2016

Hei!
Prije nego li što počnem sa ovim postom. 
Žalim vam zahvaliti na komentarima, pregledima i svoj vašoj potpori. Iako ne pišem često, pregledi su se povećali na visokih 350, svaki dan. I zbog toga sam vam jako zahvalna. 

Danas pišem jednu recenziju trenutno najdražeg Lush proizvoda. Ja sam zaljubljena u lush. Prirodno je, u samoj trgovini miriši predivno i slatko je uređeno. Kod samog lusha obožavam osoblje. Jako je pristojno, trudi se pronaći proizvode koji bi odgovarali vašem tipu kože ili kose. Daje vam priliku da isprobate sami miris, teksturu i da testirate proizvod što je odlično. Proizvod o kojem ću vam danas pričati je Sugar scrub. 




Na prvi pogled, piling je zelene boje i ima miris bakinog vrta iz Dalmacije, na komorač i lavandu. Nisam poseban ljubitelj mirisa lavande, ali jesam njenih ljekovitih svojstava. Ovaj piling se sastoji od samo prirodnih sastojaka, kako piše na naljepnici. No i sami ćete moći to utvrditi ako budete imali priliku koristiti ovaj piling. Tokom pilinga ćete lako pronaći komadiće komorača zajedno sa šećerom na vašoj koži. Također, ne ostavlja boju na koži, nježan je i lagano se pjeni. Nakon prvog korištenja imala sam gumenasti osjećaj na koži i lagano je škripala od čistoće.  


Ovaj piling sam kupila samo zato što sam čula da je odličan u borbi protiv celulita.  Koristila sam ovaj piling na dijelovima nogu gdje imam celulit, svega četiri puta. Celulit nije nestao, ali je se definitivno umanjio.Također preporučam ovaj scrub koristiti prije mora i sunčanja. Jer odlično uklanja mrtva stanice kože kako bi lakše poprimili boju tokom sunčanja. 




Jedna jedina zamjerka ovog pilings je što se teško osuši nakon prvog nanošenja, postane taman i ljepljiv. Tako da sam ja odlučila svoj usitniti u vrećici za zamrzavanje. I uzimam koliko mi treba a ostali dio zelenog pilinga sačuvati netaknut u vrećici. 

Ovaj piling preporučujem svima. Imali celulit ili ne, nećete požaliti. 
Također, u komentare napišite. želite li još lush recenzija :) 

Volim vas puno, 
nadam se da provodite najbolje ljeto do sad :* 




You Might Also Like

18 komentara

  1. Ovaj proizvod je savršen. Mislim da ću ga kupiti jer ga nemam. Poseti moj blog i ako možeš komentariši novi post.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidim da svi hvale Lush proizvode, posebno Lush bath bombe, koje se i meni jako sviđaju ali vjerovatno ih neću skoro probati jer nemam kadu.
    Ovaj proizvod izgleda jako lijepo i vjerujem da je istina da je tako dobar kao što si recenzirala. Slobodno piši još recenzija, to uvijek volim pročitati! :)

    Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam čula za ovaj proizvod, ali iz ove recenzije zaključujem da je zaista kvalitetan, mislim da ću ga probati. Odličan post!


    Poseti i moj blog i postani čitalac ako ti se dopadne: blifelover.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Predobro izgleda, moram kupiti isti *-* super post!

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično😘❤😍
    Ja sam kupila neki drugi i super je pa ću bierojatno kupiti i ovaj❤👌

    OdgovoriIzbriši
  6. Vecina hvali te proizvode ,takodje i one bombe za kadu kada se kupamo.Imaju zanimljive proizvode,a izgledaju jako kvalitetno.Pogledaj moj novi post o horoskopu ako zelis :)
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Obožavam Lush proizvode! Ovaj piling još nisam probala, ali definitivno ću ga potražiti kada idući put navratim do Lusha.
    Recenzija je odlična, samo imam jedan savijet. Mislim da bi bilo odlično kad bi u recenzijama pisala i cijene proizvoda. Inače je sve odlično! :)

    http://sohappy-sobeautiful.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Planiram uskoro otici u Lush i kupiti nekoliko sitnica.Ja bih definitivno htjela jos Lush recenzija.Samo me zanima okvirna cijena da racunam koliko novaca mi treba.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. lush bombice su oko 40 kuna a samponi kremice i te stvari oko 100:)

      Izbriši
  9. Fotke su odlične. ☺❤
    A piling izgleda sjajno, nabaviću ga prvom prilikom, ne sumnjam da je super. ❤ Volela bih kada bi pravila više recenzija, zaista ti oslično idu. ☺❤
    <3333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši
  10. ajme predobro, nisam jos ovako nesto vidjela. prezanimljivo je
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo je ko neki sapun? Nisam se sretala sa ovim nikad prije,al bi voljela probat...Lijep i zanimljiv post,interesantan...
    Pridružila sam se tvom blogu, ako želiš uzvrati i pogledaj moj blog.
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    OdgovoriIzbriši
  12. obozavam lush ajmee:))

    posjetite moj blog ako volite umjetnost!:)) http://krakanmia.wix.com/fortheloveofgogh#!blog/zjpnm

    OdgovoriIzbriši
  13. Super proizvod bas bih ga htjela isprobati! :D

    https://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  14. Cini mi se super, ali nikada nisam imala prilike da se susretnem sa nekim njihovim proizvodom. Svida mi se ako imaju dobro osoblje jer je meni to uzasno vazno.
    Zapratila sam te 😃
    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  15. S čime slikas te slike ? Inače predobar blog :))

    OdgovoriIzbriši
  16. Odličan post! Super slike💟💟

    OdgovoriIzbriši