Kako napraviti podlogu za fotografiranje

subota, veljače 18, 2017

Pozdrav ljepotice ;) 
Mislila sam ovaj post objaviti tek sljedeći mjesec možda i kasnije. 
Jednostavno me je previše vas pitalo gdje sam nabavila podlogu za slikanje koju ste imali priliku vidjeti na blogu i instagramu. Pa sam odlučila podijeliti s vama kako sam je napravila. 

Da, napravila. Nisam imala baš toliko novaca da kupim mramornu ploču. Trebati će vam bilo kakva drvena daska (bitno da je površina glatka). Ako nemate drvenu dasku, bilo kakva deblja, tvrda i glatka površina biti će vam uredu. Naravno da nećete uzeti karton ili stiropor. Najbitniji materijal su definitivo samo ljepljive folije, slično kao tapete samo su puno jeftinije. Imate ih kupiti u bilo kakvoj trgovini gdje se prodaje građevinski materijal i materijali za uređenje doma. U hrvatskoj ćete ih definitivno pronaći u Bauhausu, a za ostale države nisam ni sigurna. Ja sam koristila ovaj. Nisam kupila cijelo pakiranje, nego sam kupila samo metar u lokalnoj trgovini koja ne prodaje cijela pakiranja nego po metru. Preporučujem da i vi pogledate manje trgovine i kakve su opcije kod njih jer vam cijelo pakiranje neće trebati. 


Očistite površinu kako ne bi bilo prašine ili bilo kakve druge prljavštine, krpa namočena vodom će biti sasvim uredu. Svakako poslije toga suhom krpom 'osušite' podlogu. Nakon toga izrežite malo veći komad folije u odnosu na podlogu. Ne treba biti puno veća, otprilike 3 centimetra više sa svake strane. Nakon toga uzmite bilo koju pamučnu tkaninu koja vam se nađe pod rukom, može i nova majica neće se oštetiti. Odlijepite papir od folije, oko deset centimetra i jednostavno ga prilijepite na podlogu (ljepljiva strana na podlogu, logično.) Ravnomjerno jednom rukom povlačite papir, dok foliju lijepite drugom rukom, tako da u kružnim pokretima idete prema ruci koja povlači papir i tako tjerate zrak van. Nemam pojma kako da vam drugačije objasnim, zvuči preteško ali shvatiti ćete same kada budete imale papir u rukama, zapravo je prelagano. 

(Bilo kakva drvena površina može poslužiti. Nemam pojma što je ovo bilo)

Kada foliju zalijepite na površinu, višak uz pomoć tkanine prilijepite na poleđinu podloge, rubovi vam ne trebaju biti savršeni samo trebate paziti da vam ne ostaje zrak, inače se folija neće zalijepiti. Ako pogriješite možete odlijepiti foliju samo pazite da je ne rastegnete. Ako su vam ostali mali balončići zraka ispod površine, jednostavno iglom napravite rupicu i lagano stisnite zrak van. Meni nije nastao niti jedan balončić, a što god da ja radim imam stotinu grešaka, tako da vjerujem da ni vama neće. 


Također višak možete koristiti za bilo što, doslovno! Na primjer ovo je bio najobičniji crni fascikl u kojem držim nacrte za kuće na simsu, neke crteže i dizajne koje radim kada me lupi nekakva inspiracija. U svakom slučaju fascikl izgleda puno bolje i svakako je više tumblr.

Lagano zar ne? Dobro je to što je možete nositi bilo gdje. Prije sam slikala na bijelom radnom stolu i ovisila sam o tome kada će sunce udariti na prozor kako bi imala dobre slike. Sada na terasu iznesem najobičniji komad drveta i slikam kada želim i gdje želim. Planiram kupiti crnu i bijelu podlogu, možda i sa motivom bijelog drveta. Imate užasno puno izbora, no prvi puta sam išla sa mramorom, jer mramor je sad hit i skoro svi slikaju nešto na njemu. Uostalom slike izgledaju preglamurozno. 

Nadam se da vam se ideja sviđa, svakako mi pošaljite fotografije vaših pozadina ili me označite na jednu od fotografija koju objavite, baš me zanima kako će ispasti i kakve ćete vi motive staviti. 

Ne zaboravite se učlaniti, kako bi 'otključali' giveaway za 200 članova.

Hanna ♥

You Might Also Like

12 komentara

  1. Ovo definitivno moram da nparvim.Nemaš pojma koliko si mi pomogla ovim postom. Odličan post, draga ♥
    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
  2. Svuda sam tražila ovakav materijal za slikanje, i nigde ga nisam pronašla. Opet neću moći da napravim ovaj jako lep materijal za slikanje jer nemam taj mermerni papir koji se lepi na drvo. Ali kad ga dobijem odmah ću ga napraviti.

    Novi post je na mom blogu: laAdda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pokušaj se raspitati, sigurno ga negdje mora biti.

      Izbriši
  3. Jako zanimljjiv post. Dala si mi jako zanimljivu ideju, zasigurno ću to
    napraviti. Hvvala na predobrom savjetu!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična ideja! Definitivno ću nabaviti isto, iako sam mislila naručiti neku "krznenu tkaninu".

    Kalxpsia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicni! Moram ovo probati. Samo da nadem papir neki zanimljiv :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
  6. obožaam ovu mermernu podlogu, zaista predivno izleda :) Hvala ti na ovom postu, definitivno treba što pre da napravim neto slično :) <33

    OdgovoriIzbriši
  7. Pretražila sam celo mesto u kom živim i nigde nisam mogla da nađem ovu podlogu... planiram da se sledeće nedelja malo više prošetam i pronađem tu prelepu tapetu. Draga, divo si objasnila! I da, čestitam na skoro 200 članova! ♥

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš uspjeti pronaći ovu foliju jer je stvarno odlična.

      Izbriši
  8. Hvala Bogu da je neko napravio ovaj post! :D Ja nikad ne znam šta da stavim u pozadini i mislim da su mi fotke zbog toga malo lošije, tako da si mi definitivno pomogla sa ovim postom! Sjajno draga. <33

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti je pomoglo, garantiram ti da će slike biti sto puta bolje ♥

      Izbriši