The instagram tag

nedjelja, kolovoza 06, 2017

Hei!
Tražila sam neki tag koji bi vam mogla napisati.
Pošto sam u zadnje vrijeme aktivna na svom instagram profilu, odlučila sam napraviti instagram tag. 
Ovaj tag je bio in u blogosferi prije 2 godine, tako da mene nitko nije nominirao, niti ću ja ikoga nominirati, no svako tko želi napraviti slobodno ga može napisati, ako već nije...

Kako se zoveš na instagramu? 

Zovem se @hanna_nimac, jako kreativno. Slobodno me zapratite, hehe...

Kada si napravila instagram? 

Nemam pojma, znam da je to bilo kada sam blog preimenovala u Hanna's messy corner, a nisam sigurna jeli to bilo prije godinu ili dvije...

Prva slika na instagramu? 

Baš prva slika je davnooo izbrisana, ali trenutno najstarija je ova: 


Koliko ti pratiš i koliko ljudi tebe prati? 

Mene prati 488 osoba a ja pratim 692, barem je takva situacija ovog trena. 

Što ti piše u opisu instagrama?

Lifestyle blog, na kojem piše jedna nezrela i uvijek nasmijana teenagerica :) 
Kontakt: hanna.nimac@gmail.com

Ispod je uvijek link najnovijeg posta.

Kako izgleda tvoja slika profila? 

To je slika iz zadnjeg outfit posta. Ozbiljno se moram više početi slikati dok budem izlazila u grad kako bi općenito imala više slika mene na blogu. 

Koliko slika objavljuješ po danu i koliko si već objavila? 

Trudim se objavljivat svaki drugi dan, rijetko objavim dva dana za redom. "Već" sam objavila 19 fotografija.

Najgora objavljena slika? 

Mislim da čak niti jedna, ako nešto koma objavim obrišem sa instagrama i mobitela, da ne gledam tu gadost. Trenutno slika koja mi se najviše ne sviđa je definitivno ova:


Slika sa najviše like-ova? 

Nisam bila sigurna koja je to fotografija, sada sam morala gledati. I ova slika ima 97 like-ova? Molim? Uopće nije nešto posebno, nemam pojma što se ovdje dogodilo prosjek mi je od 45-60. 


Zadnja osoba koja ti je like-ala sliku? 

@hanskangphotography

Četiri slavne osobe koje pratiš? 

Ovo mi je profil isključivo za blog i ne pratim baš neke poznate osobe, jer to radim na svom privatnom profilu, većinom pratim robne i kozmetičke marke. 

Pokaži treću, šestu, devetu i osamnaestu fotografiju. 



Zadnja postavljena fotografija?

Ovu fotografiju volim baš zato što je malo drugačija i vidite malo više od obične mramorne ploče. Vidite travu, wow ono, hahaha. No to je kao mali hint da su sve fotografije slikane u dvorištu.



Koliko često otvaraš instagram? 

Svaka dva sata, nekada i češće. 

Stavljaš li filtere na slike? 

Tko ne stavlja? Uvijek stavim clarendon, jer ima taj plavi ton. Stavim ga na 50 ili 70%, dok poslije odem pod 'boja' i stavim plavu sjenu ispod 10% i svijetli tonovi, plavi, naravno, ispod 5%. Tako da mi sve slike imaju taj plavi ton ali nisu skroz plave. Kužite? 

Koliko puno hashtag-ova stavljaš? 

Dosta, od 5 pa do 15. To mi je baš prijateljica komentirala kako sve na bloggeru stavim pod hastag; #blue #marble #nature #blog #blogger. Upsić...

Imaš li puno selfie-a na profilu? 

Niti jedan, na ovom niti na privatnom profilu. Nisam fotogenična i fotke kao što su selfie imam sa najboljim prijateljima negdje u galeriji, daleko od očiju svih. 

Imaš li neke druge socijalne mreže? 

Nemam facebook, nemam twitter, čak sam i snapchat deinstalirala prije nekih tjedan dana. Jednostavno ne ulazim u te društvene mreže, a i kada uđem dobijem rogove kad vidim šta neki ljudi rade. I onda se preko svih tih mreža vidi tko je kada s kime bio, što je radio, i onda se prepričava u wap grupama (izašla sam iz 50% njih). Jednostavno me to ne zanima, i nemam živaca za svoj život, još se trebam zamarati s tuđima. Ionako nisam taj tip osobe da zabadam nos gdje mi nije mjesto a zbog svega toga sam samo ulazila u napast. Ajme sada sam toliko živčana mogla bi napisati cijeli post na ovu temu. 

Ajme, nadam se da vam se post svidio.
Sljedeći tjedan čitate jednu rutinu, savjete u vezi ormara...
Takvi su mi planovi, nadam se da će vam se svidjeti.

Volim vas puno...
Hanna ♥



You Might Also Like

5 komentara

  1. Ovaj tag je predivan, draga. Mnogo volim da čitam, ali i da pišem tagove. Iako nemam Instagram uživala sam čitajući ovaj jer su ti odgovori veoma interesantni i originalni.

    laAdda | 5 online sajtova za učenje stranih jezika

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš zanimljiv tag!Slike su ti divne,čak i ona koja ti se ne sviđa.Stvarno imaš talenta za fotografiranje! :)
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi se sviđa što ovako redovito pišeš, super je! Fotke su ti odlične☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Slike su ti jako lepe! :)
    Ja takodje na privatnom profilu nemam toliko selfija, mozda dva ili tri. Vise volim da slikam prirodnu nego sebe haha!

    Novi post: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    OdgovoriIzbriši
  5. Divne fotografije, jako mi se svidjaju ove naocare za sunce! ♥
    Cim sam posetila tvoj blog, odmah sam te zapratila, nova sam i znacilo bi mi da mi uzvratis♥♥♥ (:

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši